• Hrvatski
  • English

Izrada vizualnog identiteta i knjige standarda

Vizualni identitet tvrtke je ono što ostavlja prvi dojam na klijente, poslovne partnere.

Slika koja odmah povezuje klijente i poslovne partnere sa određenom tvrtkom i onim što ona predstavlje, nudi.

Uključuje izgled logotipa, karakteristične boje, te njihov opis i primjenu u različite svrhe.

U gužvi konkurencije na tržištu najbitnija je stvar jasna slika tvrtke koja se projicira prema van.

Bez dobro smišljenog i primjenjenog vizualnog identiteta vaša se tvrtka ne može izdići vizualno iznad konkurencije.

Dizajniranje, osmišljavanje identiteta tvrtke obuhvaća:

  • dizajniranje logotipa
  • definiranje karakterističnih boja
  • dizajniranje službenih dokumenata - memoranduma, posjetnica, kuverti, mape
  • dizajn promotivnih proizvoda - letaka, kataloga, brošura, prospekata, majica, kapa, šalica,
  • kreiranje web stranica

Kreirana rješenja isporučujemo uvezena u Knjigu grafičkih standarda gdje se nalazi i CD sa gotovim dizajnima.

Knjiga standarda detaljno opisuje vizualni identitet tvrtke. Također pomaže dizajnerima u primjeni logotipa i znaka pri kreiranju različitih promotivnih materijala.

Standardizacija vizualnog identiteta kroz knjigu grafičkih standarda osigurat će kontinuirano ponavljanje vašeg vizualnog identiteta u javnosti te dosljednost i prepoznatljivost na tržištu.

Branding omogućuje prepoznavanje vaše tvrtke, usluge na tržištu i osigurava lakšu komunikaciju s klijentima te učinkovitiji marketing.